Search

Kontaktilinssit kiinalaisissa, hieroglyfisissä piilolinsseissä

Jokainen tyttö haluaa erottua joukosta ja näyttää kauniilta, ainutlaatuiselta ja ihastuttavalta. Korealaiset linssit suurentavat silmät ovat keino vaikuttaa kaikkiin. Niiden ansiosta silmät näyttävät paljon suuremmilta!

Toisin kuin tavalliset värilliset piilolinssit, silmien kokoa lisäävät linssit tarjoavat laajan valikoiman värejä ja kuvioita, ja niillä on myös melko pitkä käyttöikä - jopa vuoden ajan asianmukaisella hoidolla!

Miten suurentaa silmät korealaisilla värilinsseillä?

Kaikki on hyvin yksinkertaista korealaisten linssien halkaisijan ansiosta silmät näyttävät suuremmilta. Silmälasien suurentaminen ei eroa pelkästään malleissa ja väreissä, vaan myös halkaisijaltaan 14–15 mm, kun taas keskimääräinen ihmisen iiris on keskimäärin 11-13 millimetriä.

Korean värilinssien koot:

  • Halkaisija 14,0 mm - 14,2 mm - lähinnä luonnollista silmän kokoa, joka on luonnollinen lisäys joka päivä.
  • Halkaisija 14,5 mm - tarjoaa "nukke silmien vaikutus", huomattava useimmille muille.
  • Halkaisija 14,8 mm - 15,0 mm - anime näyttää hyvin suurilla silmillä.

Ei mitään Japanin anime-kokemuksista ja sankarin luonteesta välitä hänen silmänsä kokoa. Iiriksen koko vaikuttaa todella henkilön käsitykseen, joka yhdistää suuret silmät lapsen silmiin.

Ensimmäistä kertaa ostettaessa ei kuitenkaan pidä valita linssejä, jotka suurentavat silmiä kerran suurimmasta halkaisijaltaan, ero voi olla liian suuri, mikä tekee söpöstä "nuken silmistä" vaikutuksen "ulkomaalaisiin" silmiin. Tämä pätee enemmän tummien sävyjen värillisiin linsseihin, mutta on kuitenkin suositeltavaa aloittaa vähintään suurten linssien keskimääräinen halkaisija.

Korealaiset linssit eivät ainoastaan ​​näytä silmät silmämääräisesti, vaan ne voivat voimakkaasti muuttaa silmien väriä, vaikka se olisi hyvin tumma. Värilliset linssit ruskeat silmät tai mustat linssit kirkkaille silmille, alue on niin suuri, että voit todella menettää päänsä.

Venäjällä korealaiset linssit suurentavat silmiä suhteellisen hiljattain. Verkkokaupastamme Dollyeye.ru on yksi ensimmäisistä, jotka ovat erikoistuneet korealaisten suurten linssien myyntiin kesäkuusta 2011 lähtien. Tänä aikana ei satoja, vaan tuhansia asiakkaita luottaa meihin, joista suurin osa tulee takaisin meille uudestaan ​​ja uudestaan! Konsulttimme ovat aina valmiita auttamaan sinua valintaasi, jos olet epävarma, ja lisäkatselmia ja todellisia valokuvia silmälasit parantavista linsseistä löytyy paitsi sivustosta myös Vkontakte-yhteisöstämme.

Osta korean värillisiä linssejä suurennusikkunoista:

Varoitus! Ennen kuin päätät tilata värillisiä linssejä silmille, suosittelemme ottamaan yhteyttä silmälääkäriin.

DeHb ›Blogi› Mikä on huono kiinalainen bilinzy?

Miksi en suosittele linssejä, jotka on tehty asennettaviksi halogeenipohjaan, ns. Plug-n-play-linsseihin. Hämmästyttävä esimerkki tällaisista linsseistä - Morimoto Mini H1, joka on asennettu pistorasiaan H7 / H4.

Linssit asennetaan standardin heijastimen sisään, alumiinikiinnitysmutteri kiristetään taakse. Eri alustoilla on levylevy, joka työnnetään standardiin heijastimeen.

Linssit käyttävät geiksenonovaya-lamppua H1. On syytä huomata, että jopa nämä linssit lisäävät valon voimakkuuden laadun. Esimerkiksi vertailu standardin heijastimeen Ford Focus 3

Kuten alla kuvataan kuvankäsittelyn jälkeen, halogeeni ei ole lähes näkyvissä, ja kiinalaisella linssillä on edelleen suuri valon voimakkuus.

Mutta kaikki on tiedossa verrattuna. Tarkastellaan näiden kiinalaisten linssien ja normaalien tehtaiden valojen vertailua Hellan esimerkissä 3. Vertailu tehdään kiinteällä valotuksella (kameran asetukset)

Kuten on nähtävissä tehtaalla, kiinalainen linssi menettää puhtaan:
1. Kirkkauspiste on sellaisenaan poissa.

2. Valo jakautuu melkein tasaisesti, mikä on kaunista seinällä, mutta tien päällä valo on liian suuri auton edessä ja siten kuljettajan itsesokeus. Loppujen lopuksi ihmisen silmä on automaattinen kalvo, ja jos nenä on paljon valoa, kaukana olevien kohteiden ero on vaikeaa tai mahdotonta.

3. Lähes kaukovaloa. Kyllä, on olemassa jokin käytävä, joka on valaistu kaikkiin suuntiin, mutta käytännössä ei ole valoa, jossa sitä tarvitaan - tiellä. Monet eivät ymmärrä tätä ja tuovat tämän valon plussaksi, mutta tämä on kaukana asiasta.

Käytännössä annan seuraavan kuvan, jossa kiinalaisten biliinien epäsäännöllinen valonjako on selvästi nähtävissä

Toinen pääasiallinen syy tällaisten linssien asentamisen epätoivottavuuteen on heijastinpinnoitteen tuntematon kestävyys. Tässä pidän amerikkalaisten markkinoiden linssien alkuperäistä versiota, ja lisäksi on olemassa paljon samankaltaisuuksia, joilla on samat ongelmat.

Vasemmalla linssit ajoivat noin 5 000 km lähivalaisimilla. Oikealla, lähes vuosi ja heijastin alkoi turvota. Käytännössä heijastimen palaminen näkyy seuraavassa videossa:

Kuten jokaisen linssin keskellä nähdään, tumma piste näkyy ilman valoa. Teiden ja keskuksen valo on hieman valaistu, pimeys tien päällä.

Ja niin myös valonlähteiden tiedot:
1. Asennuksen suhteellinen helppous - ajovalaisin on edelleen purettava.

Negatiivinen puoli:
1. Heijastimen tuntematon kestävyys (asennettaessa xenon 55W: n palanut 100%);
2. Lähivalot eivät vastaa tavanomaisia ​​linssejä,
3. Ei ole täyttä kaukovaloa;
4. Heijastimen kuormitettava ja ei kiinnitä kiinnitystä pienellä alumiinimutterilla;
5. Kyvyttömyys kohdistaa tarkasti olemassa olevaa erillistä kaukovalaisinta.

Ainoat linssit, joita voin neuvoa, ovat kopioita alkuperäisistä Koito-linsseistä Kiinan markkinoille, jotka valmistetaan vain H4-alustalla - niissä on suuri kiinnitysmutteri ja erillistä kaukovaloa ei tarvitse yhdistää, koska useimmissa tapauksissa yhdistetyissä H4-lähivalaisimissa ja kaukovalaisimissa se ei ole vain siellä.

Näissä linsseissä on matta heijastin ja kirkas lasi. Kiillota tehtaan linssien tasolla

Ja sinulla on täysi kaukovalot (edellyttäen, että käytetään alkuperäisiä D2S-lamppuja ja alkuperäisiä sytytysyksiköitä)

Tällaisen asennuksen kustannukset ovat kuitenkin hieman pienemmät kuin alkuperäisten linssien käyttö, koska niiden käyttö on kyseenalainen.

Ja koska ymmärrät nämä linssit, jotka asennetaan omalla vastuullasi, ymmärrän, että on monia esimerkkejä, kun nämä linssit ovat toimineet vuosia ja jopa niitä. Mutta tosiasiat ovat tosiasiat. En edes halua mainita ikuisia ongelmia kiinalaisten ksenonlamppujen ja lohkojen kanssa.

Tämä merkintä ei liity alkuperäisten linssien kiinalaisiin kopioihin FX-R: n, Hella 3R: n, Hella 4R: n ja vastaavien linssien muodossa, joita ei ole tarkoitettu helppo asentaa halogeenipohjaan. Tällaisten linssien hinta on oikeassa tai jopa korkeampi kuin käytettyjen alkuperäisten linssien hinta.

Seuraavan kerran kerron teille, että kaikki alkuperäiset linssit eivät ole yhtä hyödyllisiä.

Kiinan silmälasilinssit. Voit ottaa tai olla ottamatta - tämä on kysymys!

Haluan tietää yksityiskohtia kiinalaisista lasilinsseistä.

Optiikassamme on kuuluisien tuotemerkkien lasilinssejä, joiden dioptri on -8 kireää. Periaatteessa taksin polymeeri. Mutta suuria dioptereita sisältävä lasi on ohuempi joka 1.5 polymeeriä kohti. Siksi tarvitsen lasia, mutta piikki on, että lasi on vain kiinalainen, ei ole yhtä brändiä "biolife" tai jotain sellaista. Hinta on 300 ruplaa yksikköä kohti ja -9,5 diopteria, mikä sopii minulle parhaiten. Nyt minä käytän -10 vasemmalla ja -9 oikealla, haluan tasoittaa.

Mutta huolissaan siitä, että valmistaja on Kiina ja alhainen hinta verrattuna samaan polymeeriin Kodakista (vaikka vertailu ei ole parempi). Korean valmistajalta on myös lasia, hinta on 400 ruplaa yksikköä kohti, mutta tässä -9 diopteria.

Lasin kerroin on 1,71 ja -9,5, polymeeri 1,74 ja -9, verrattuna toisiinsa, ne eroavat noin 0,5 mm, mutta polymeerillä on suurempi säde kuin lasilla. Polymeeri maksaa 5000r / pari, Kiina 600r lasia per pari.

Kustannukset eivät häiritse minua, olkoon polymeeri -9,5, sitten valitsin sen ilman ongelmia, vaikka minulla on katkera kokemus polymeerilaskeista ja niiden hypermittauksista (vaikka kerroin 1,74), niiden käyttö on vähäistä.


Mutta tämä on kaikki johdanto, mieluummin linssit ovat mahdollisimman ohuita ja jopa raskaampia (lasi), ja kysymykset ovat seuraavat:

1. Miten varmistetaan, että linssi on kiinalainen tehdas, eikä jonkinlainen väärennös?
2. Miten kiinalaiset silmälasilinssit ovat laadukkaita verrattuna kaikkiin korealaisiin ranskalaisiin merkkeihin kuin ne ovat huonommat?
3. Onko vaikutusta kiinalaisten silmälasilinssien visioon (mahdollisesti negatiiviseen)?

ZY Jos näin ei ole, siirrä se, missä se olisi, muuten sinulla on kaksi samanlaista osaa.

ru_sku

Vaihda SKU

Tuotearvostelut Kiinasta verkkokaupoista ja artikkelien jakamisesta (SKU)

Tietoja tästä yhteisöstä

  • Hinta 100 merkkiä
  • Sosiaalinen pääoma 557
  • Lukijoiden määrä 2 500+
  • Kesto 24 tuntia
  • Minimipanos 100 merkkiä
  • Näytä kaikki Promo-tarjoukset

Ostin nämä pari vuotta sitten. Näyttää siltä, ​​että olin jo korvannut dx: n ali. Koska piilolinssien käyttökokemus ei ollut kulunut levittämällä ne, silmäni sattuivat ja itkivät, jotta en voinut nähdä, kuinka hyvin he katsoivat minua.

Nyt on olemassa täsmälleen samankaltaisia ​​linssejä, jotka etsivät sanoja "värilliset linssit silmä-varjo" ja vastaavia tuotteita. Kiinalaisilla on vaikea valita oikeita sanoja nimille ja tämä tekee haun erittäin vaikeaksi, varsinkin niin suurella sivustolla kuin ali.


Muokattu: 2013-10-03 16:48 (UTC)

Sinun täytyy soittaa kortin tekniseen tukipalveluun ja antaa komento poistaa väliaikainen cvv-kooditarkistus käytöstä.
Esimerkiksi tunti tai päivän loppu
Tämän jälkeen kaikki maksut menevät hyvin

Jos haluat tarkistaa kortin edelleen - menetelmä on sama - soita ja pyydä ilmoittamaan teknisen maksun tarkoitus. Kaikki kestää muutaman minuutin

Kiinan silmälinssit

studik »Fri 06, 2015 12:17

Taivutettu "Workshopin" ja "kaupankäyntihuoneen" väliin.
Koska kysymys liittyy enemmän kauppaan, aion lähettää sen täällä, mutta tämä ei tarkoita, että päälliköiden ja lääkärien pitäisi olla hiljaa, jos heillä on jotain sanottavaa.
Toivottavasti ei toista.

Otsikko ei sovi kaikille: Kriteerit kiinalaisten ja "vintage" -objektiivien laadun erojen arvioimiseksi.

Tässä tulee optiikassa oleva henkilö, joka ei ole aiheessa, eikä ehdottomasti halua kaivaa aiheeseen ja pyytää selittämään hänelle "3-vuotiaana lapsena": mikä on perustavanlaatuinen ero ja miten voimme (kaikki ja kuluttajat mukaan lukien) arvostaa sitä?
Täällä, lisäksi "vuosisatojen vanhojen perinteiden laatu, innovaatio, super-duper pinnoitteet" ja muut.

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

weco »pe maalis 06, 2015 16:23

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

studik »pe maalis 06, 2015 16:46

Kyllä, tiedän sen.
Nikon, Hoya- antaa myös takuun, kuten Zeiss.
Tietoja siitä, että korealaiset linssit keskimäärin vuodessa, tiedän myös kokemuksesta.

Mutta kysymys oli hieman erilainen, tai asiakas voi olla minusta, ja haluan liian paljon teiltä, ​​on esimerkki, jossa Mercedes ja Zaporozhets ovat sopivia silmälasilinssien tapauksessa, ja onko laatu niin suuri, että se maksaa niin paljon enemmän. (muissa asioissa, kuten Mercedes ja Zaporozhets, myös hintaero on useita kertoja).

Vaikka se on pikemminkin kysymys, joka ei ole optinen, vaan markkinointi.

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

decaht858 »Fri 06, 2015 22:54

Esitykseni ihmisille, jotka eivät ehkä ymmärrä aihetta lainkaan (en teeskentele olevani oikeassa tai totta):
- terävämpi visio, vähemmän vääristymiä
- häikäisyneston tehokkuus, vähemmän väsynyt silmät
- pinnoitteiden, pölyn ja veden suojelun kestävyys (vähemmän likainen - vähemmän pyyhkiä - taas elää pidempään)

Elämän tarina.
Lasit eilen vastaanottanut asiakas soittaa ja hän sanoo: "Laitat minut liian voimakkaille linsseille!" Olen alkanut selvittää, miksi.
Kävi ilmi, että hän vertaili reseptiä (sph -1,5 sylinteriä - 0,5 akseli X) ja Rodenstock-korttia (sph -2-sylli 0,5-akseli X + 90). Selitän, että nämä ovat kaksi samaa merkintää.
Henkilö lopettaa puhumisen ja sanoo niin hämmentyneesti: "No, ymmärrätte, näen nämä lasit niin hyvin kuin vanhat."

Riippuu henkilöstä.
Tuolloin asiakas valitsi polykarbonaattilinssit.
Tarjoa Airwearia. Asiakas kysyi, onko mitään parempaa.
Seiko Tribrid tarjosi. Hän kysyi, mikä oli ylikorvaus.
Olin hämmentynyt ja aloitin: "Tiedätkö, että Seikon kello on hyvä."
Asiakas sanoi: "Ymmärrä, tee ulos."

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

studik »la Mar 07, 2015 11:11

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

weco »la Mar 07, 2015 20:03

Kyllä, tiedän sen.
Nikon, Hoya- antaa myös takuun, kuten Zeiss.
Tietoja siitä, että korealaiset linssit keskimäärin vuodessa, tiedän myös kokemuksesta.

Mutta kysymys oli hieman erilainen, tai asiakas voi olla minusta, ja haluan liian paljon teiltä, ​​on esimerkki, jossa Mercedes ja Zaporozhets ovat sopivia silmälasilinssien tapauksessa, ja onko laatu niin suuri, että se maksaa niin paljon enemmän. (muissa asioissa, kuten Mercedes ja Zaporozhets, myös hintaero on useita kertoja).

Vaikka se on pikemminkin kysymys, joka ei ole optinen, vaan markkinointi.

Periaatteessa korealaiset linssit ovat kuin korealaiset autot - erinomainen esimerkki autosta - Audi ja Hyundai - jos ei ole eroa sinulle - niin lippu on käsissänne

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

Andryushka "10. maaliskuuta 2015 02:47

studik kirjoitti (a): on sopiva esimerkki Mercedes- ja Zaporozhets-silmälasien kohdalla silmälasilinssien osalta, ja onko laatu niin suuri, että se maksaa niin paljon enemmän. (muissa asioissa, kuten Mercedes ja Zaporozhets, myös hintaero on useita kertoja).

Vaikka se on pikemminkin kysymys, joka ei ole optinen, vaan markkinointi.

Sopiva esimerkki. Nyt suurin osa tuotannosta on Kiinassa. En esimerkiksi ymmärrä vain vanhaa muistia kuin seiko. Periaatteessa valmistaja on lueteltu kirjekuoressa. Jos sitä ei ilmoiteta, on hyvä, jos se on Kiina, ja sitten jotkut burundit (Jumalat anteeksi minulle yleiskäyttöön), jossa he voittavat kirahvi, jolla on kivi vasara eilen, ja tänään huipputeknologiset linssit alkoivat yhtäkkiä tehdä.
Ja se on vain virallinen.
Ja kuinka monta tuntematonta vasemmistoa ja väärennöstään on enemmän tai vähemmän suuria jälleenmyyjiä ja optisia verkkoja, jotka poistuvat markkinoilta.

Joten tässä se on pikemminkin vertailu arpajaisiin. Jossain mahdollisuus saada kunnon laatu on korkeampi, jossain alapuolella, jossain lähes mahdotonta. Ja mikä on hauskaa, sillä hinta ei ole korreloitu, tai jos potilaalle annetaan paskaa - Duc joutuu siihen, vaikka se olisi kohtuuttoman korkea, mutta vitseillä, että "meillä on vain todellinen laatu." Nämä ovat piirakoita.

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

weco »la 04.04.2015 14:25

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

studik »la 04.04.2015 14:34

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

weco »la 04.04.2015 15:11

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

Andrew ”Ma 06.06.2015 22:28

Teknologian laatu on kyllä. Mutta tarkoitan, jos et voi seurata tuotannon kulttuuria
(Oletetaan, että tunnollinen saksalainen N euroa kuukaudessa tekee X-objektiivista tiukasti tekniselle kartalle, muuttaa kaikki kulutustarvikkeet ajoissa, tarkistaa jokaisen jne., ja saat 10 linssiä, jotka ovat esimerkillisiä saksalaista laatua Zeiss / tai vilpittömän kiinalaisen n yuanille XXX linssit (tuotanto, kaikki tämä), jotka säästävät kaikkea (viranomaisten mentaliteetti, emme tallenna - emme avaa tehtaita kolmannen maailman maissa) mitä on mahdollista ja joskus mahdotonta vetämällä linssit laadunvalvontaosaston kautta, saamme saman Zeissin.
Yksi menee Euroopan ja Amerikan markkinoille, menee kaikkiin testeihin, vertailuihin ja arvosteluihin, toinen leviää ympäri maailmaa, brändi !, Saksan laatu!, Voitti ja kirjoittaa Internetissä! oklmn!)
ei ole järkeä vertailla tekniikkaa. Näitä tekniikoita käyttävät standardilinssit tehdään, ne eivät todennäköisesti putoa käsillemme.

Vertaa takuuaikaa, toimittajan velvoitteiden todellisuutta. Todelliset.
Älä: "Tämä on Korea - se on niin, tämä on Kiina - tämä on kauheaa, tämä on Saksa - tämä on super! Kuten Mercedes!"
On välttämätöntä: ”Meillä on näille linsseille vuoden takuu, mutta jos mitään, meidän on korvattava ne omalla kustannuksellamme ja tehtävä vain, jos voitat kokeilun, ha! Ha! Mutta nämä linssit, joiden valmistajan vuoden takuu on, heille aiheutuu ongelmia. ostajat ovat erittäin harvinaisia, ja jos näin tapahtuu, tavarantoimittaja tavallisesti jopa kiistanalaisissa tapauksissa tavoittelee asiakasta. "
Jotain sellaista.
Ja jotenkin se on pehmeää välittää ostajalle. Polunamokami?

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

studik »Ma 06.06.2015 22:33

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

Faraon »la 06.06.2015 13:38

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

weco »ke 29. heinäkuu 2015 13:53

Andrew kirjoitti (a): Teknologian laatu on kyllä. Mutta tarkoitan, jos et voi seurata tuotannon kulttuuria
(Oletetaan, että tunnollinen saksalainen N euroa kuukaudessa tekee X-objektiivista tiukasti tekniselle kartalle, muuttaa kaikki kulutustarvikkeet ajoissa, tarkistaa jokaisen jne., ja saat 10 linssiä, jotka ovat esimerkillisiä saksalaista laatua Zeiss / tai vilpittömän kiinalaisen n yuanille XXX linssit (tuotanto, kaikki tämä), jotka säästävät kaikkea (viranomaisten mentaliteetti, emme tallenna - emme avaa tehtaita kolmannen maailman maissa) mitä on mahdollista ja joskus mahdotonta vetämällä linssit laadunvalvontaosaston kautta, saamme saman Zeissin.
Yksi menee Euroopan ja Amerikan markkinoille, menee kaikkiin testeihin, vertailuihin ja arvosteluihin, toinen leviää ympäri maailmaa, brändi !, Saksan laatu!, Voitti ja kirjoittaa Internetissä! oklmn!)
ei ole järkeä vertailla tekniikkaa. Näitä tekniikoita käyttävät standardilinssit tehdään, ne eivät todennäköisesti putoa käsillemme.

Vertaa takuuaikaa, toimittajan velvoitteiden todellisuutta. Todelliset.
Älä: "Tämä on Korea - se on niin, tämä on Kiina - tämä on kauheaa, tämä on Saksa - tämä on super! Kuten Mercedes!"
On välttämätöntä: ”Meillä on näille linsseille vuoden takuu, mutta jos mitään, meidän on korvattava ne omalla kustannuksellamme ja tehtävä vain, jos voitat kokeilun, ha! Ha! Mutta nämä linssit, joiden valmistajan vuoden takuu on, heille aiheutuu ongelmia. ostajat ovat erittäin harvinaisia, ja jos näin tapahtuu, tavarantoimittaja tavallisesti jopa kiistanalaisissa tapauksissa tavoittelee asiakasta. "
Jotain sellaista.
Ja jotenkin se on pehmeää välittää ostajalle. Polunamokami?

Entä hotline. Linssit tulevat kirjekuoriin "suoraan Ranskasta" "Saksasta" - joskus DHL toimitetaan.

Re: Kiinan ja "vintage" -objektiivien laadun ero.

Andrew ”ke 29. heinäkuuta 2015 14:54

Suoraan ja kirjoitettu kirjekuorelle: "Made in France", "Made in Germany"? Tai joku osoite oli kirjoitettu niin, että ostaja naivasti päätti, että vaaleat sinivihreät työntekijät kiillotti kaikki kanonit hänelle, kiillotettiin neitsyiden iholla, eikä ollenkaan toimistolla kahdelle ulosteelle, mistä he lähettävät papereita lohikäärmeen maahan? Niin ja aita on kirjoitettu.
Itse asiassa vain seik kirjoittaa, että linssejä valmistetaan Japanissa. Mutta on olemassa hinta.
Ja "Saksa" on parasta tehdä Unkarissa, "Ranska" on Thaimaassa, mutta todennäköisesti tämä on Kiina.
Vaikka et ole varma, miten sinä pääsi Moskovaan täällä Venäjällä - niin

Blogi muodista ja kauneudesta idästä

Silmäni väri

Pattayassa ostin melkein pari Koreasta 150 bahtia (joka on noin 160 ruplaa tänään). Minua pysäytti vain se tosiasia, että siellä koko päivän tavarat olivat ulkona ja suorassa auringonvalossa. Joka ei ole hänelle hyvä. Lisäksi olin tuolloin jo ostanut kolme paria korealaista linssiä venäläiseen verkkokauppaan, ja paketti oli puolivälissä Moskovaan. Kyllä, kotimaisten myyjien hinnat ovat useita kertoja korkeammat kuin Thaimaassa (1 pari = 800-1000 ruplaa), mutta tämä ei kuitenkaan ole niin suuri määrä rahaa.

Lisäksi linssien elämä on nimenomaan Vassen-brändi - koko vuosi. Ne, jotka ovat lyhytnäköisiä, voivat tilata linssejä dioptereilla samalla hinnalla ilman ylikorvausta. Minulla on viimeisimmät tiedot - 2. Otin objektiivin -1,25: lla. Näen ne täydellisesti! Ja katson liian :-)

Punainen, sininen, sininen, valitse itse

Silmät ovat suuria

Kyllä, tämä on vahva markkinointiviiva Aasian naisille. Se juontaa! Mutta sanon heti - nämä linssit eivät vaikuta silmän viiltoon (ilman blefaroplastiaa, tämä on tuskin mahdollista) ja et käänny mongoloidista eurooppalaiseksi. Ne antavat kuitenkin nuken silmien vaikutuksen. Tämä saavutetaan linssien halkaisijan vuoksi: mitä suurempi se on, sitä enemmän pohjaton silmät näkyvät. Lisäksi, jos tavallisen värilinssin sisällä olevan tulostuksen läpimitta yhtyy iiriksen halkaisijaan ja on noin 13,8 mm (linssin kokonaishalkaisija 14,0 mm), näiden linssien piirustus on yhtä suuri kuin koko halkaisija. Siten iiris näyttää isommalta, ja ulkonäkö näyttää ulkomaalaiselta.

Jotta selaaminen olisi helpompaa valittaessa, annan täältä myyjältä "huijataulukon":

  • 14,0 mm - lähes ilman suurennusta;
  • 14,2-14,3 mm - tuskin havaittavissa, luonnollisessa suurennuksen vaikutuksessa;
  • 14,5 mm - hyvin havaittavissa ja samalla melko luonnollinen kasvun vaikutus;
  • 14,7–15,0 mm - voimakas suurennusvaikutus, “nukke silmät”.

Vihreä allas

Pretty Crystal Green Model

Ocean Dali

Täällä ne ovat - linssit mustalla reunalla. Tänään laitoin ne ensimmäistä kertaa ja olen täysin iloinen! 5 minuutin välein ihailen itseäni peilissä, joka puolen tunnin välein teen itsepalvelun ja lähetän roskapostin instagram, joka ei yleensä ole minulle tyypillistä.

Pimeä iiris näyttää myös läpi, mutta näyttää siltä, ​​että nämä ovat tällaisia ​​laajentuneita oppilaita. Ihmiset katsovat minua uteliaisuudella - luultavasti epäillään laittomien huumeiden käyttöä))). Aamulla ravintolassa tarjoilija, joka katsoi silmäni, tarjosi ensin samppanjaa ja oli hyvin yllättynyt minun kieltäytymisestäni. Aion tehdä viattomia silmiä ja mennä jälleen painamaan itseäni megapikseleihin!

keskustelut

F.A.Q kiinalaiset VS korealaiset linssit

3 viestiä

Tämän aiheen pitäisi alkaa ehkä siinä, että 90% värillisistä linsseistä valmistetaan Kiinassa, joten teemme varauksen, että kutsumme kiinalaisia ​​linssejä, jotka on valmistettu kiinalaisten tuotemerkkien, ja korealaisten - korealaiset. Olemme rehellisesti ilmoittaneet valmistajan maan, jokaisen mallin, joka meidän aikanamme ei valitettavasti aina ole. Jos olet kiinnostunut selvittämään, kuinka erottaa todelliset korealaiset linssit, kuten tämä viesti :)

Huomaa myös, että sekä kiinalaiset että korealaiset linssit on sertifioitu kansainvälisten standardien mukaisesti ja että ne ovat täysin turvallisia käyttää. Mutta erot ovat jo olemassa.

Joten, mikä on perustavanlaatuinen ero kiinalaisten ja korealaisten linssien välillä, joita myymme.

1. Linssin paksuus keskiosassa. Ehkä tämä on tärkein ero.
Korean linssit - 0,04 mm
Kiinalaiset linssit - 0,13 mm

Toisin sanoen korealaiset linssit ovat lähes 3 kertaa ohuempia kuin kiinalaiset, mikä tarkoittaa, että ne päästävät ilmaa paremmin ja heidän silmänsä hengittävät paremmin, väsyvät hitaammin. Henkilökohtaisten tunteiden (herkät silmät) mukaan kiinalaiset linssit voidaan käyttää mukavasti 5-6 tuntia peräkkäin. Ja onnistuin kuluttamaan korealaisia ​​12 tuntia, vaikka kaikkien sääntöjen mukaan värillisiä linssejä ei pitäisi käyttää yli 8 tuntia periaatteessa. Samalla meillä on paljon asiakkaita, jotka käyttävät jatkuvasti vain kiinalaisia ​​linssejä ja sanovat olevansa täysin tyytyväisiä niihin. Joten tässä on ilmeisesti myös silmien herkkyys.
Toisaalta, koska paksuus on suurempi, kiinalaiset linssit ovat paljon helpompia käyttää, joten jos käytät linssejä ensimmäistä kertaa, saatat joutua aloittamaan kiinalaiset linssit, jotta ainakin oppia käyttämään niitä.

Korealaiset ovat melko monipuolinen valinta halkaisijaltaan: 14,0 mm (luonnollinen halkaisija, ei kasvava vaikutus), 14,2 mm (lievästi kasvava vaikutus), 14,5 mm (huomattava lisäysvaikutus), 14,7 mm (voimakas nousu), 15,0 mm ja 15,2 mm (mini- kovakalvoa)
Kiina - 14,5 mm... ja kaikki))

Kaikki on hyvin yksinkertaista, jos olet tyytyväinen halkaisijaltaan 14,5 mm - valitse kiinalainen.

3. Linssin kaarevuussäde, jonka halkaisija on 14,5 mm:

Korea - 8.6
Kiina - 8.5

Jos yksinkertaisella tavalla, linssin kaarevuussäde on kuinka paljon linssi on valinnainen. Mitä lähempänä tämä indikaattori on luonnolliselle, sitä parempi linssi sopii silmään, ja se on miellyttävämpää käyttää sitä. Voit selvittää indikaattorisi silmälääkäriltä. Eurooppalaisten keskiarvo on 8,6. Eli useimmissa meistä korealaiset linssit istuvat paremmin. On myös syytä huomata, että poikkeamia 0,2 millä tahansa suunnalla ei pidetä havaittavana. Jos esimerkiksi natiivi indikaattori on 8,7, niin kiinalaiset ja korealaiset linssit sopivat sinulle täysin, mutta jos indikaattori on 8,8, niin kiinalainen ei ole vaihtoehto sinulle, eikä korealaiselle, jos indikaattori on 8.3.

4. Hinta.
Korean - alkaen 250 grivna
Kiina - 150 grivna.

Tällä hetkellä monet kaupat ovat hyväksyneet politiikan - annamme kaikki linssit korealaiselle / eurooppalaiselle / amerikkalaiselle ja myymme niitä näiden valmistajien hinnoilla eli noin yhdellä hinnalla. Samaan aikaan korealaisten ja kiinalaisten linssien ostohinnat ovat hyvin erilaiset. Samasta syystä hinnat vaihtelevat myymälässämme. Ostamme ne vain eri hinnoilla.
Valitsimme tietoon perustuvan valinnan periaatteen: tiedät mitä maksat ja kuinka paljon ja mikä on todellinen ero näiden linssien välillä.

Edellä esitetystä seuraa seuraavat päätelmät:

Kiinalaiset linssit sopivat sinulle:

Jos meillä ei ole kovin herkkiä silmiä
Aiot käyttää linssejä kerran ja enää käyttää. Esimerkiksi valokuvien ottamista tai juhlia varten. Siksi meillä on kaikki kiinalaiset hullut linssit, eikä kukaan aio käyttää niitä koko ajan, ja se tarkoittaa sitä, miksi ylikorvaus, jos kiinalaiset linssit ovat täysin sopivia tähän.
Luonnollinen kaarevuussäde on alle 8,5
Haluatko tarkistaa, sopiiko tämä vai olisiko tämä väri ja et halua maksaa ylikorvausta.

Aiotko käyttää linssejä päivittäin
Sinulla on herkät silmät
Etsit epätyypillisiä väriratkaisuja. Tämä ei ollut artikkelissa, mutta korealaisilla linsseillä on muun muassa paljon laajempi väritaajuus.

Ja vähän itsestäni. Olen käyttänyt värillisiä linssejä yli 5 vuotta, jonka aikana olen todennäköisesti kuljettanut 20, jos en enempää, useita malleja, sekä kiinalaisia ​​että korealaisia. Nyt käytän yksinomaan korealaista, kuten sanotaan, tottuu nopeasti hyviin asioihin :) Mutta taas tiedän ne, jotka eivät tunne eroa niiden välillä. Siksi minun neuvoni: kokeile toista ja päättää itse, mikä on sinulle parhaiten sopiva